Skip to main content

Zmiany w bankowości internetowej

11-09-2019

Szanowni Klienci,

W związku ze zmianami dot. dostosowania bankowości internetowej do wymagań „silnego uwierzytelnienia” o którym mowa w Ustawie z dnia 19. sierpnia 2011r. o usługach płatniczych ( t. j. Dz.U. 2017 z dnia 27-10-2017r. poz. 2003) oraz Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/2366 z dnia 25 listopada 2015 r. w sprawie usług płatniczych, 14-09-2019r. zajdą następujące zmiany:

KLIENCI INDYWIDUALNI

1. Dla użytkowników CBP z metodą autentykacji i autoryzacji poprzez SMS.

Podczas procesu logowania będą wysyłane dodatkowe SMS’y z hasłami. Podczas pierwszego logowania (po wpisaniu identyfikatora i hasła maskowalnego) zostanie wysłany również SMS z pierwszym PIN’em. Należy wpisać przesłany PIN i nadać sobie nowy (4 cyfry).  Każde kolejne logowanie będzie wymagało podania identyfikatora, hasła maskowalnego oraz kodu SMS. Każda autoryzacja będzie wymagała wpisania kodu z SMS’a i nadanego numeru PIN.

2. Dla użytkowników CBP z metodą autoryzacji poprzez aplikację mToken MAA.

Logowanie będzie przebiegało tak jak autoryzacja przelewu (należy zatwierdzić logowanie w aplikacji po wpisaniu PIN). Pozostałe czynności nie ulegają zmianie.

KLIENCI INSTYTUCJONALNI

3. Dla użytkowników CEB używających karty mikroprocesorowe zmianie ulegnie proces logowania. Należy umieścić kartę w czytniku i wpisać kod PIN ( tak jak podczas autoryzacji przelewu). Użytkownicy, którzy korzystają jedynie z hasła stałego (użytkownicy pasywni) stracą dostęp do rachunku do czasu wydania nowych kart mikroprocesorowych.

4. Dla użytkowników CEB używających tokeny VASCO DP260, metoda logowanie do bankowości internetowej nie ulegnie zmianie. Autoryzacja przelewów natomiast, będzie wykonywana przez aplikację SCSA z wykorzystaniem wydanych dodatkowo kart mikroprocesorowych.

W razie pytań, prosimy o kontakt pod numerem telefonu 748621022.

Zarząd Banku Spółdzielczego w Kłodzku

Więcej na Pliki do pobrania